Inilah padahnya kalau tak nak dengar cakap mak.Haha.Today was a crazy day for me! Like, seriously.Hari ini I keluar.I simply took my mother's car key and terus knock off.It was unplanned meeting with my friend.Macam tiba tiba he text me and I asked wanna meet and have some coffee together.And I replied "Sorry, I'm not a coffee person.I am tea person".He answered "Then we shall have other drinks".Ok whatever.He was kidding.But tahap bosan yang melampau I agreed to hang out with him.Lama jugak we chatted and drink.Around 9.30pm I decided nak balik.Gosh! Lamanya! So time to go back.While driving, I stopped at hentian Sban and ate KFC's snack plate.Lapar sangat.Like starving.Memang if there is people nak donate foods for Haiti, I boleh belasah the foods and eat like a pig.The cd player playing Madonna-Open Your Heart song.I sang it while driving and terus park.Nasib tak ramai orang.Terus keluar and pergi KFC.Makan.Almost 30mins kat situ, balik.Oh! Before that i have to find credit to top up my phone.Wait! While eating,I was annoyed with this middle age Chinese lady.Macam dahlah banyak songeh.Tak beratur and she claimed she was the first on the line.and tak faham bahasa nak order apa.Keep on asked the cashier which one is Zinger Burger.and requested for one slice mear je.Tak nak double.Dah tak da jual yang type tu.Terima je lah.My point is she annoyed me.From head to toe.Anak skema nerd.Big specky and full set of pajamas.Nerd sangat.Ok when on the way to my car, I try push the open button.Tak bukak.Pelik.and bukak guna kunci.and nak start kereta! Gosh! Tak on! No engine's sounds! Takutttt!
Dengan selamba, I opened my door and asked the guy next to me which is his car parked sebelah I.I tanya "Bang, tahu tak kenapa muncul pic bateri and kereta tak on?".He said tadi I tak off the lights and sebab bateri dah mati.OMFG??!! Mampos aku! I'm dead! Like half dead.Like half blood prince.Apa I nak buat? Anything about car, HARAM! I tak tahu apa.Menyesal tak belajar masa class license car.
I terus cakap kat that guy, you boleh tolong tak? Dia cakap if ada jumper ok.Senang je.Letak kat my engine.Dalam 5mins dah boleh start.I was like "Jumper?".WTF ? is that? Movie Jumper I tahu lah.Ala2 Rachel Bilson dah ni.Nasib baik that guy macam baik sangatttttt.He helped me.and dia mintak bantuan from guys from RELA.sangat porn uniform kan.Haha.Sebab dia tak ada the tools.So asked from the RELA Team.Thanks guys! Bersyukurr! Memang nasib I baik.Then about 20mins later, all of them dah buat and tukar semua dah boleh start kereta.Gosh! Lega.and I thanked all of them.Thanks to the guy (muka bolehlah!) and RELA Team.Thank you so much.Kalau tak I memang jadi crazy there!









1 comment:
hahahaha! kenapa aku rasa part last tu macam mukadimah porn Y mana ntah.
Post a Comment